Saturday 2 November 2013

Ontah la


Assalamualaikum

Haa dah lame tak bercerita dekat blog. Sebab dah lame tak bercerita adalah kerana takde modal nak cite~ Kali ni random je aku cite okay?

Aku suke sangat nak ambik gambar/video dengan kawan sebab aku telah membuat azam nak tangkap gambau dengan semua kawan kat sekolah secara berdua sebab aku pikir nanti mungkin diorang akan jadi angkasawan ke penyanyi ke wakaka boleh la nanti tunjuk dekat anak cucu.. 'Ye cuu ni la Prof Abidah time zaman sekolah dulu ahak~' Bidah sila bangga jap sebab name kau ade dalam blog aku muahaha.

Kedua, aku seorang yang paling tak boleh kalau orang menipu. Mungkin korang nampak muke aku blur tapi dalam hati macam air yang di didih dua kali berturut-turut! Tak kesah la menipu untuk my own good atau ape-ape je, aku tak suke. Aku pikir, nape tak bagitau the truth je kan sonang. Takde la aku jadi tak waras pegi delete semua unwanted lagu dalam henpon haha. Jadi, straight to the point je okay? Den tak marah sobonanyo, den kecewo jo haa sobab ekau mendustai den. okay? :)

Third is aku suka sangat dengan video terbitan Matluthfi! Kelakar dan mesej dia sangat deep. Yang latest punye, video bertajuk BOB- buat orang bersalah. So search la ye kat Youtube! 

okay sayonara~ x